Regulamin Sklepu

REGULAMIN MAKSPOL-DRAPAKI.PL Z DNIA 01.01.2020r.
Sklep internetowy www.makspol-drapaki.pl umożliwia dokonywanie zakupów zgodnie z niniejszym regulaminem.:
Makspol Andrzej Maksym firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra właściwego d.s. gospodarki.
 
 MAKSPOL Andrzej Maksym
Miechowa 29 
46-220 Byczyna
NIP: 751-122-68-84
e-mail: biuro@makspol-drapaki.pl 

tel.: 695 916 422 


  • Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.)
  • Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu poprzez stronę www.makspol-drapaki.pl. Zamawiający zobowiązany jest do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza danych osobowych, adresowych i kontaktowych w celu realizacji zamówienia.
  • Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania oraz likwidacji konta użytkownika.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.
  • Konto użytkownika jest własnością firmy "MAKSPOL Andrzej Maksym" i może zostać usunięte bez podania przyczyny.

Przedmioty transakcji
  • Przedmiotami transakcji są produkty wymienione w ofercie.
  • Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są nowe i są objęte 6 miesięczną gwarancją.
  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone w wartości brutto (zawierają podatek VAT) w złotych polskich bez kosztów transportu.
  • Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji.

Zamówienia
  • Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały rok. www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
  • Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
  • Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu lub poprzez e-mail.
  • W przypadku wybrania formy płatności przedpłata zamówienia będą realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
  • www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
  • Składając zamówienie klient akceptuje fakt, że dane katalogowe produktów przedstawione na stronach sklepu mogą być niepełne, zaś zdjęcia produktów ze względu na ograniczoną rozdzielczość, kompresję, zmiany wyglądu produktów w zależności od oświetlenia oraz inne przyczyny mogą nie oddawać wszystkich szczegółów i cech produktów. Wszelkie wątpliwości Klient wyjaśnia przesyłając zapytanie do sklepu www.makspol-drapaki.pl przed dokonaniem zakupu.
  • Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zamówienie może nie zostać przyjęte do realizacji.
  • Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień regulaminu sklepu.
  • O ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.
 

Formy płatności
 
1. Przelew bankowy
Makspol Andrzej Maksym
Miechowa 29
46-220 Byczyna
ING Bank Śląski
80 1050 1504 1000 0091 4768 3446
 
2. Przelew Tpay
3. Płatność za pobraniem
4. Gotówka przy odbiorze
5. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Numer zamówienia otrzymacie Państwo w potwierdzeniu przesłanym na adres mail.
 
Wysyłka:

1. Kurier InPost:

- od 12 do 20 zł (w zależności od gabarytu) - płatność przelewem bankowym (przedpłata) 
- od 17 do 25zł (w zależności od gabarytu) - płatność za pobraniem.  
2. Kurier DHL:
- od 20 do 200 zł (w zależności od gabarytu)  - płatność przelewem bankowym (przedpłata) 
- od 25 do 205 zł (w zależności od gabarytu)  - płatność za pobraniem. 
 
Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym potwierdzeniu i przygotowaniu towaru. 
Koszt przesyłki może ulec zmianie przy zamówieniu dużej ilości towaru.
 
  • Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której klient jest poinformowany w możliwie najkrótszym czasie. Zamówienia realizujemy od 2 do 10 dni roboczych, najczęściej jednak produkty zostają wysyłane w ciągu 2-4 dni roboczych. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na konto (w przypadku przedpłaty).

  • W przypadku złożenia zamówienia w dniu innym niż roboczy będzie ono realizowane w najbliższy dzień pracujący następujący po dniu, w którym odnotowano płatność.

  • Towary będą dostarczane poprzez firmę kurierską DHL bądź InPost, w zależności od gabarytu.

  • Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego i zależą od wybranego sposobu płatności oraz dostawcy.

  • W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej, nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.

  • Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  • W wypadku zamówień "za pobraniem" na kwotę przekraczającą 1000zł pobieramy przedpłatę w wysokości 30 %.
 
ZWROTY
  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" i jej późniejszymi zmianami, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowe uwagi:
    • Towar należy odesłać starannie zakapowany w bezpiecznym opakowaniu,
    • Zwrotowi nie podlegają towary  wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, tudzież indywidualne projekty, przerobione według zindywidualizowanych potrzeb.
    • Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy (kupującego),
    • Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
    • Należy poinformować Sklep o chęci zwrotu towaru drogą mailową: biuro@makspol-drapaki.pl
    • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, chyba że klient dokonał płatności poprzez usługę tpay. W tym przypadku zwrot należności zostanie pomniejszony o 2% od kwoty głównej towaru. 
    • Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej w terminie 14 dni roboczych po jej otrzymaniu
REKLAMACJE
  • W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu klient proszony jest o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, napisanego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej i potwierdzonego przez niego (kurier ma obowiązek sporządzić protokół uszkodzenia). Dodatkowo klient powinien poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: biuro@makspol-drapaki.pl
  • Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis reklamowanej cechy produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  • Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
  • W przypadku dodatkowych reklamacji należy skontaktować się z pracownikiem sklepu np. poprzez e-mail: biuro@makspol-drapaki.pl. Konieczne jest wówczas wysłanie formularza reklamacji do firmy i okazanie dowodu zakupu
  • Druk reklamacyjny - do pobrania.
  • W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna i zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt Klienta.